Religia şi credinciosul

Religia a prostit în decursul anilor aşa de mult lumea încât credincioşii chiar cred că Dumnezeu e salvarea, mai ales în cazul creştinilor ortodoxi. La evenimentele bisericeşti se împing şi se calcă în picioare oamenii, încât se întorc acasă mai mult morţi decât vii şi mai aproape de Dracu’ decât de Dumnezeu.

Remember, iţ’s ă fact ! [1/9 – Week 2]

4 gânduri despre „Religia şi credinciosul

  1. Andrei spune:

    Amin! Nu cred ca trebuie sa fii ateu ca sa „te lepezi” de doctrina religiei.

    „May the force be with you!”

  2. spinudacian spune:

    Corect! Cu o completare : să te lepezi de doctrina religiei de care aparţii.

  3. Subscriu.Eu nu am treaba cu religia,cu biserica,si tot ce implica cele doua.Ce mi se pare cel mai tampit e ca eu,la profil matematica-informatica,am o ora de religie.Nu stiu daca este vreo unu` care sa ii gaseasca utilitatea,dar na.. Si alta chestie care ma calca pe nervi e faptu` ca mimoza aia de profesoara isi rezerva dreptu` sa ma judece pe mine ca nu m-a dus duminica dimineata la biserica.Mie personal nu mi se pare normal.
    Off topic: foarte dragut blogul,foarte bune postarile,scurt si la obiect!

    • spinudacian spune:

      Profa ta te judecă pentru că te-ai dus ori ba duminică la biserică pentru că e o tâmpită incultă care n-a citit decât Biblia în toată viaţa ei. Religia te mai ajută să îţi ridici puţin media şi e okey dacă e acolo, dar la profilele reale profesorul ar trebui să-şi dea seama că elevul are alte priorităţi. Chiar dacă v-a făcut Liceul la rang de Colegiul staff-ul de profesori rămâne acelaşi, şi în opinia mea nu e unul foarte strălucit nici din punct de vedere profesional dar nici din punct de vedere psihologic şi uman.

      Merci pentru laude şi încurajări !

Lasă un răspuns

